Veelgestelde vragen

Handig, een overzicht van de meest gestelde vragen. Zo vind je snel een antwoord op jouw vraag. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.


Vind zelf je antwoord over:




Veelgestelde vragen over onze webshops en showrooms

Home Design Shops is onze merknaam en overkoepelende webshop. Daarnaast hebben we meerdere specifieke webshops, zoals behangsite.com en veegjevoeten.nl.

Misschien heb je het al gemerkt, maar we verhuizen langzaam alles over naar homedesignshops.nl om je een betere en overzichtelijkere winkelervaring te bieden.

Welke webshops horen bij Home Design Shops?

We werken samen met verschillende showrooms. Bekijk alle showrooms. De showrooms hebben voor een deel een verschillend assortiment.

Niet alles wat wij online aanbieden kun je in de showrooms zien en vice versa. Neem daarom eerst contact op met de showroom waar je langs wilt gaan. Zo weet je zeker dat je jouw product in het echt kunt bekijken.
Home Design Shops is gevestigd in Zoetermeer. Wij zijn een online webshop zonder fysieke winkel, maar we hebben wel veel op voorraad. We bieden dus geen traditionele winkelervaring.

Ons kantoor en magazijn bevinden zich in Zoetermeer, waar je bestellingen kunt afhalen. Voor advies, zoals een geschikte deurmat of gordijnrails, kun je het best een afspraak maken. Zo kunnen we voldoende tijd voor je nemen.




Veelgestelde vragen over bestellen en bezorgen

Bij Home Design Shops kun je 24/7 je favoriete producten online bestellen. Het bestellen verloopt in vier eenvoudige stappen:
1. Voeg producten toe aan je digitale winkelwagen.
2. Vul je gegevens in voor je bestelling.
3. Kies een bezorg- of afhaaloptie.
4. Rond de betaling af met één van onze betrouwbare betaalmethoden.

Na het afronden van de bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling. Wij bezorgen in Nederland, België en Duitsland.
Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen of ophalen bij Home Design Shops of één van onze showrooms. Bekijk onze bezorgopties voor meer details.
De bezorgkosten zijn afhankelijk van het land en de omvang van je bestelling. Gratis verzending is beschikbaar vanaf bepaalde bestelbedragen. Bekijk hier de bezorgdetails voor elke webshop.
De bezorgdienst is afhankelijk van welk product je hebt besteld en de omvang hiervan. Bij het afrekenen van je bestelling, zie je door welke partij je bestelling wordt bezorgd.

We werken samen met:

  • DPD
  • PostNL
  • Trunkrs
  • Wesseling transport
  • Tielbeke transport
  • UPS
  • NE Distriservice
Bekijk alle veelgestelde vragen over bestellen en bezorgen.




Veelgestelde vragen over klantenservice

Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail of telefonisch op 085 888 3671. Wij staan klaar om je te helpen.

Bekijk de contactpagina voor actuele aanwezigheid van de klantenservice.
Ben je niet tevreden? Sorry, sorry, sorry! Neem direct contact met ons op via het contactformulier of bel met onze klantenservice (085 888 3671).

Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag op je te reageren en je klacht z.s.m. professioneel op te lossen.