Bestellen
Veelgestelde vragen over bestellen
Veelgestelde vragen over kortingscodes invullen
Jouw korting verrekenen wij graag. Je ontvangt binnen 5 dagen een creditfactuur per e-mail ter bevestiging van de terugbetaling.
Hoe wordt mijn terugbetaling verwerkt?
- Je hebt direct betaald
Binnen 2 werkdagen ná het ontvangen van de creditfactuur wordt het verrekende bedrag teruggestort. Je ontvangt het verrekende bedrag terug via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop.
- Je hebt nog niet betaald
Je oude bestelling wordt uit ons systeem gehaald. Je ontvangt dan een nieuwe factuur van je nieuwe bestelling met een betaallink. Je betaalt eenvoudig via iDeal, PayPal, Creditcard, Afterpay of Bancontact (MisterCash).
- Je hebt achteraf betaald aan AfterPay
Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De terugbetaling en aanpassing van de factuur worden binnen ongeveer 10 werkdagen verzorgd door Afterpay.
- Je hebt gekozen voor achteraf betalen met Afterpay, maar nog niet betaald.
Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De factuur wordt binnen ongeveer 10 werkdagen aangepast door Afterpay.
Let op: de kortingscode is hoofdlettergevoelig.
Bij alle acties en kortingscodes geldt: maximaal 1 kortingscode per bestelling, per klant.
Veelgestelde vragen over facturen
Laat je ordernummer (120…) of klantnummer (20...) achter, zodat we je nog sneller kunnen helpen. Deze nummers vind je terug in de orderbevestiging. Heb je deze niet? Dan kunnen wij je factuur ook opzoeken als je je adresgegevens doorgeeft.